Dobble - Access+ Asmodee

Herní řada Access+ je speciálně uzpůsobena pro podporu nápravy kognitivních poruch. Hry jsou nástrojem, který stimuluje schopnosti a pomáhá upřednostňovat dojmy radosti a sdílené hry. Díky větším kartám a symbolům si radost z hraní mohou užít opravdu všichni! Vyberte si úroveň obtížnosti, preferovaná pravidla a pusťte se do hraní! Buďte první, kdo najde stejný symbol na své kartě a na vyložené kartě. Vynikající (a zábavný) způsob posilování pozornosti a pozorovacích dovedností. Kognitivní funkce využívané ve hře Dobble Access+: Pozornost a pozorování: Tři přizpůsobené variace hry Dobble Access+ stimulují pozornost hráčů, po kterých vyžadují pečlivé prozkoumání karet ve hře. Hráči se musí soustředit a nasměrovat pozornost na dvě karty, které srovnávají, a přitom ignorovat další podněty. Dále musí rychle, přesně a strategicky prohlédnout předložené vizuální detaily (pozorování). Regulace impulsivity a flexibilita: Hráči musí dbát na to, aby při rychlém prohlížení karet nechybovali v analýze. Držet nohu na pomyslné brzdě, aby nereagovaly příliš rychle, vyžaduje regulaci impulzivity. Hráči tak získávají mentální prostor pro monitorování své psychické aktivity, svých rozhodnutí a fyzických akcí k dosažení optimálního výsledku. Krátkodobá a pracovní paměť: Tři přizpůsobené variace hry Dobble Access+ po hráčích vyžadují zpracování dočasných informací v krátkodobé paměti. Když si hráči prohlížejí obrázky na jedné kartě, musí ve své krátkodobé paměti udržet vnímané vizuální informace (nebo verbální informace, pokud hledané prvky pojmenovávají), aby je dokázali nalézt na druhé kartě. Jejich pracovní paměť jim prostřednictvím opakování či mentální vizualizace obrázků umožňuje spojit informace v krátkodobé paměti s tím, co se děje ve hře. Další kognitivní funkce: Bez ohledu na zvolená pravidla hráči musí během hry regulovat své emoce, protože ne všichni budou schopni hrát stejným tempem. To může vyvolat podráždění a frustraci a vést k prudkým změnám nálady. Hráči dále využívají své lexikální pole pro přístup ke slovům, která popisují obrázky, aby dané spojení dokázali pojmenovat. Hráči s lexikálním deficitem mohou na odpovídající symbol spíše ukázat, než jej pojmenovat. A hráči využívají také představivost k dočasnému udržení pozorovaných obrázků, se kterými někdy v duchu manipulují, aby je porovnali. Provádění těchto asociací lze urychlit naplánováním vizuálního hledání před začátkem hry. Pohled odborníka: Christophe Debien - Nemocniční psychiatr: Hraní možná uzdravuje, ale bezpochyby uklidňuje, posiluje a rozvíjí. Zřejmě právě proto hry patří k mnoha nástrojům facilitace, které každodenně využíváme při práci s pacienty, ať už ke stimulaci špatné paměti, zlepšení narušené pozornosti a projekčních schopností či oživení motorických dovedností. Nová řada her Access+ nejen zábavnou formou přibližuje hry vhodné pro pečovatele a ty, o které pečují. Přináší toho mnohem více: umožňuje využívat hry jako součást péče tím, že je přizpůsobuje a mění tak, aby se všichni – rodiny, terapeuti a pacienti – mohli rozvíjet společně s ostatními. Obsah balení: - 65 karet Dobble, z toho: - 13 karet základní úrovně - 4 symboly na každé kartě - 21 karet střední úrovně - 5 symbolů na každé kartě - 31 karet pokročilé úrovně - 6 symbolů na každé kartě - pravidla + co říkají naši odborníci Doba hraní: 10 min Počet hráčů: 1-4 Doporučený věk: 6+
další informace

Mohlo by vás také zajímat

Zobrazit další společenské hry